About the letter to the editor “The clinical method from the formative process”
Abstract
Full text (español)Downloads
References
Sans Carrazana YA, Bravo Hernández H. El método clínico desde el proceso de formación. Revista Electrónica Dr. Zoilo E. Marinello Vidaurreta [revista en internet]. 2016 [citado 26 de septiembre 2016]; 41(7). Disponible en: http://revzoilomarinello.sld.cu/index.php/zmv/article/view/817.
Macías Llanes ME, Díaz Campos N, Bujardón Mendoza A. Política científico-tecnológica y la gestión institucional en el Centro de Desarrollo de las Ciencias Sociales y Humanísticas en Salud. Rev Hum Med [revista en internet]. 2014, Ago [citado 26 de septiembre 2016]; 14(2): 333-350. Disponible en: http://scielo.sld.cu/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1727 -81202014000200007&lng=es.
Martínez Calvo S, Ramis Andalia M. El método clínico, el método epidemiológico y la Epidemiología Clínica. Rev. Cubana Salud Pública [revista en internet]. 2012, Dic [citado 26 de septiembre 2016]; 38(4): 615-621. Disponible en: http://scieloprueba.sld.cu/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0864-34662012000400012&lng=es.
Vázquez Sarandeses J E, Montoya Rivera J, Almaguer Delgado A J, García Céspedes M E. La formación profesional en medicina general integral: una mirada crítica sobre la relación médico-paciente. MEDISAN [revista en internet]. 2014, Oct [citado 26 de septiembre 2016]; 18(10): 1475-1483. Disponible en: http://scieloprueba.sld.cu/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1029-30192014001000020&lng=es.
Arzuaga Quiñones JC, Cabrera Verdecia I. Una aproximación conceptual a la discusión diagnóstica como habilidad profesional. Cuadernos de Educación y Desarrollo [revista en internet]. 2011, mayo [citado 26 de septiembre 2016]; 3(27). Disponible en: https://ideas.repec.org/a/erv/cedced/y2011i2783.html.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This journal provides free and immediate access to its content under the principle that making research freely available to the public supports a greater exchange of global knowledge. This means that the authors transfer the copyright to the journal, so that copies and distribution of the contents can be made by any means, as long as the authors' acknowledgment is maintained. These terms are a reflection that the journal assumes copyright under Creative Commons licenses, specifically under a Creative Commons Attribution 4.0 International license.
Registration and submission of articles to the journal is free. The processing, including review, editing and publication, is completely free of charge.