New challenges of the Informatics as a complement of the educative work of a medical science teacher
Abstract
Full text (español)Downloads
References
Avello Martínez R, López R, Cañedo M, Álvarez H, Granados J, Obando F. Evolución de la alfabetización digital: nuevos conceptos y nuevas alfabetizaciones. Medisur [revista en Internet]. 2013 [citado 23 Ene 2014]; 11 (4): [aprox. 6p]. Disponible en:
http://www.medisur.sld.cu/index.php/medisur/article/view/2467
Prieto Díaz V, Quiñones La Rosa I, Ramírez Durán G, Fuentes Gil Z, Labrada Pavón T, do Pérez Hechavarría O, et al. Impacto de las tecnologías de la información y las comunicaciones en la educación y nuevos paradigmas del enfoque educativo. Educ Med Super [revista en Internet]. 2011 [citado 23 Mar 2015]; 25 (1): [aprox. 10p]. Disponible en:
Molina-Gómez A, Roque-Roque L, Garcés-Garcés B, Rojas-Mesa Y, Dulzaides-Iglesias M, Selín-Ganén M. El proceso de comunicación mediado por las tecnologías de la información. Ventajas y desventajas en diferentes esferas de la vida social. Medisur [revista en Internet]. 2015 [citado 30 junio 2016]; 13(4):[aprox. 12 p.]. Disponible en: http://medisur.sld.cu/index.php/medisur/article/view/3075
Granados-Romero J, López-Fernández R, Avello-Martínez R, Luna-Álvarez D, Luna-Álvarez E, Luna-Álvarez W. Las tecnologías de la información y las comunicaciones, las del aprendizaje y del conocimiento y las tecnologías para el empoderamiento y la participación como instrumentos de apoyo al docente de la universidad del siglo XXI. Medisur [revista en Internet]. 2014 [citado 30 junio 2016]; 12(1): [aprox. 5 p.]. Disponible en: http://medisur.sld.cu/index.php/medisur/article/view/2751
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This journal provides free and immediate access to its content under the principle that making research freely available to the public supports a greater exchange of global knowledge. This means that the authors transfer the copyright to the journal, so that copies and distribution of the contents can be made by any means, as long as the authors' acknowledgment is maintained. These terms are a reflection that the journal assumes copyright under Creative Commons licenses, specifically under a Creative Commons Attribution 4.0 International license.
Registration and submission of articles to the journal is free. The processing, including review, editing and publication, is completely free of charge.
