Foundation of the provincial chapter of the Cuban Society of Educators of Health Sciences
Abstract
Full text (español).Downloads
References
Cruz Cruz EM. Sociedades Científicas de Salud en Las Tunas. Revista Electrónica Dr. Zoilo E. Marinello Vidaurreta [revista en internet]. 2016 [citado 27 de septiembre 2016]; 41(4). Disponible en: http://revzoilomarinello.sld.cu/index.php/zmv/article/view/751.
Fernández Sacasas JÁ. Conferencia internacional Educación Médica para el siglo XXI El legado del profesor Fidel Ilizástigui a la educación médica para el siglo XXI. Educación Médica Superior [revista en internet]. 2009 [citado 27 de septiembre 2016]; 23(1). Disponible en: http://scielo.sld.cu/scielo.php? script=sci_arttext&pid=S0864-21412009000100011&lng=es.
Serrano Barrera OR, Hernández Betancourt Jd. Compartir es una esencia de la investigación y el conocimiento. Revista Electrónica Dr. Zoilo E. Marinello Vidaurreta [revista en internet]. 2015 [citado 27 de septiembre 2016]; 41(1). Disponible en: http://revzoilomarinello.sld.cu/index.php/zmv/article/view/4 63.
Molina Raad V, Agüero Batista NN. Redefinir el concepto de método clínico: una necesidad de la práctica médica contemporánea. Revista Electrónica Dr. Zoilo E. Marinello Vidaurreta [revista en internet]. 2015 [citado 27 de septiembre 2016]; 41(1). Disponible en: http://revzoilomarinello.sld.cu/index.php/zmv/ article/view/558.
Molina Raad V, Pérez Concepción LM, Reyes Reyes E, Cuervo Calviño M, Rodríguez Moro D. Estrategia didáctica interdisciplinaria para la enseñanza del método clínico en la carrera de Medicina. En: Actas de Congresos. II Conferencia Educación Médica para el Siglo XXI. [en línea en internet]. La Habana, Cuba; Ministerio de Salud Pública; 2014 [citado 27 de septiembre 2016]. Disponible en: http://conferencia siglo21.sld.cu/index.php/conferenciasiglo21/2014/paper/view/58.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This journal provides free and immediate access to its content under the principle that making research freely available to the public supports a greater exchange of global knowledge. This means that the authors transfer the copyright to the journal, so that copies and distribution of the contents can be made by any means, as long as the authors' acknowledgment is maintained. These terms are a reflection that the journal assumes copyright under Creative Commons licenses, specifically under a Creative Commons Attribution 4.0 International license.
Registration and submission of articles to the journal is free. The processing, including review, editing and publication, is completely free of charge.